Το brand καθόρισε το ύψος των απαιτήσεων
Η BSB με 43 χρόνια λειτουργίας, 300 σημεία διανομής (120 από αυτά αποκλειστικής διάθεσης), πολλαπλές βραβεύσεις και παρουσία σε 18 χώρες είναι το μεγαλύτερο brand μόδας στην Ελλάδα. Αυτό και μόνο έκανε το project εξαιρετικά απαιτητικό, καθώς έπρεπε η εμπειρία που αποπνέει το brand να αποτυπώνεται και στην online παρουσία του. Τόσο λοιπόν το design, όσο και η λειτουργικότητα και η ευχρηστία έπρεπε να είναι αψεγάδιαστα, είτε ο επισκέπτης χρησιμοποιεί έναν σταθερό υπολογιστή, είτε οποιαδήποτε κινητή συσκευή (ταμπλέτα ή κινητό τηλέφωνο).
Η τεχνολογία ήταν δεδομένη
Στο project χρησιμοποιήθηκαν όλες οι τεχνολογίες της Netstudio (τα φίλτρα και η έξυπνη αναζήτηση FindasticTM, ο Store Locator για εύκολη αναζήτηση των καταστημάτων στο χάρτη, το Netstudio Promotion για την εύκολη δημιουργία προσφορών και προωθητικών ενεργειών, ένα εξελιγμένο checkout για εύκολη ολοκλήρωση της παραγγελίας, διασυνδέσεις με το ERP της εταιρείας σε όλα τα επίπεδα, διασύνδεση με την εταιρεία αποστολών κτλ.), αλλά και πολλές που αναπτύχθηκαν ειδικά για τις απαιτήσεις του project, όπως πολλαπλοί τιμοκατάλογοι ανά χώρα, εξελιγμένη εμπειρία διαχείρισης, ώστε οι διαχειριστές να μπορούν να στήνουν εντυπωσιακά landing pages κ.ά.
Πάνω και πέρα από τις τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν όμως, χρειάστηκε να αναπτύξουμε διαφορετικούς τρόπους παρουσίασης των προϊόντων της εταιρείας, ώστε να δώσουμε στο κοινό της την εμπειρία που έχει μάθει να λαμβάνει από το brand.
Η φωτογραφία είναι ο βασιλιάς
Για τη σωστή απόδοση των λεπτομερειών των ρούχων χρησιμοποιήθηκαν για το καθένα από αυτά πολλαπλές λήψεις σε υπερυψηλή ανάλυση. Το site σχεδιάστηκε ώστε να γεμίζει την οθόνη από άκρη έως άκρη, ώστε να αξιοποιηθεί κάθε διαθέσιμο pixel. Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να επιλέξει αν θα βλέπει την κάθε κατηγορία με 3 μεγάλες φωτογραφίες ανά σειρά ή με 6 μικρότερες για συνοπτικότερη επισκόπηση.
Grid Look
Το Grid Look είναι μια διαφορετική προσέγγιση στην παρουσίαση των ρούχων και των αξεσουάρ, όπου επίσης η φωτογραφία έχει τον πρώτο λόγο. Χωρίς περιττές πληροφορίες, δίνεται στον χρήστη η δυνατότητα να απολαύσει από την οθόνη του το design των ρούχων και των αξεσουάρ της BSB απλά σκρολάροντας προς τα κάτω.
Look Book & Editorial
Πάλι με τη φωτογραφία σε πρώτο πλάνο, το Look Book και το Editorial είναι οι ενότητες όπου παρουσιάζονται ολοκληρωμένες προτάσεις και ιδέες για να ενισχύσει ο επισκέπτης το στυλ του. Μάλιστα, στις ενότητες αυτές μπορεί ο χρήστης να ανατρέξει και σε προηγούμενες σεζόν.
Responsive Design
Η εύκολη διαδικασία παραγγελίας αποτελεί κεντρικό γνώμονα του σχεδιασμού του site. Γι' αυτό δόθηκε μεγάλη προσοχή ώστε η εμπειρία του χρήστη να είναι το ίδιο εύκολη από όποια συσκευή και αν επιλέξει να κάνει τις αγορές του.
Ένα brand όχι μόνο συνδεδεμένο, αλλά σχεδόν συνώνυμο με τη μόδα
Μια από τις σημαντικές βελτιώσεις που κάναμε στο FindasticTM είναι η ικανότητά του να βρίσκει αποτελέσματα ακόμα και όταν οι αναζητήσεις γράφονται ανορθόγραφα, με greeklish, ή ακόμα και με συνώνυμα. Π.χ. δοκιμάστε να αναζητήσετε lefka foremata ή άσπρα φορέματα ή ακόμα και... λεφκα φωρεματα και θα δείτε ότι σε όλες τις περιπτώσεις έρχονται τα σωστά αποτελέσματα!
Ενημέρωση διαθεσιμότητας
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ο μηχανισμός ενημέρωσης διαθεσιμότητας, όπου ο χρήστης σε περίπτωση που δεν είναι διαθέσιμο το νούμερό του, έχει τη δυνατότητα να εισάγει το email του και να ενημερωθεί αυτόματα όταν αυτό θα είναι πάλι διαθέσιμο.
Δείτε και άλλα case studies
Ρωτήστε μας. Απαντάμε άμεσα.
Απαντάμε σε όλες τις επικοινωνίες σε λιγότερο από 12 ώρες και τις περισσότερες φορές σε λιγότερο από 1 ώρα!