Conversion Rate Optimization (CRO) / Βελτιστοποίηση Ποσοστού Μετατροπής

Αυξήστε τις πωλήσεις σας χωρίς να αυξήσετε το κόστος της διαφήμισής σας

Στη Netstudio ειδικευόμαστε 19 χρόνια στην αύξηση της αποτελεσματικότητας των site. Περισσότερες επικοινωνίες για τα site προσέλκυσης πελατών, περισσότερες πωλήσεις για τα e-shop.

Τα πακέτα μας CRO (Conversion Rate Optimization) έχουν σχεδιαστεί, ώστε να εισάγουν σε αυτό όσους δεν έχουν ξανακάνει CRO με τρόπο οικονομικό, αλλά και αποτελεσματικό. Θέλουμε να δείτε αποτελέσματα το συντομότερο δυνατόν.

Πώς προσεγγίζουμε το CRO - Βελτίωση σε δύο επίπεδα

  1. Τεχνικό Επίπεδο: Εξαλείφουμε κάθε τι που θα δυσκολέψει ή θα αποτρέψει τον χρήστη από το να ολοκληρώσει την ενέργεια που θέλουμε (π.χ. αγορά, εγγραφή, επικοινωνία). Σε αυτό το επίπεδο διορθώνουμε θέματα εμφάνισης της σελίδας, σωστής λειτουργίας, ταχύτητας φορτώματος κτλ.
  2. Επίπεδο Πειθούς: Βελτιστοποιούμε τον τρόπο που "μιλάμε" στον επισκέπτη, ώστε να τον πείσουμε να ολοκληρώσει την ενέργεια που θέλουμε. Αυξάνουμε την σαφήνεια των μηνυμάτων της σελίδας, αλλά και την στόχευσή τους, ώστε να ευθυγραμμίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία της σελίδας και τις ανάγκες του επισκέπτη.

Μεθοδολογία Conversion Rate Optimization

Η μεθοδολογία που ακολουθούμε έχει διαμορφωθεί μέσα από πολλά χρόνια εμπειρίας και περιλαμβάνει:

  1. Expert Review: Ανάλυση της σελίδας από ειδικούς στο CRO, με στόχο την εντοπισμό των προβλημάτων που εμποδίζουν την ολοκλήρωση της ενέργειας που θέλουμε.
  2. Surveys: Ερωτηματολόγιο με στοχευμένες ερωτήσεις προς τους υπάρχοντες πελάτες με σκοπό να καταλάβουμε πώς σκέφτονται, τι ψάχνουν, τι τους ενοχλεί και τι τους κάνει να αγοράζουν το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία.
  3. User Interviews & Usability Testing: Συνεντεύξεις με χρήστες και τεστ χρηστικότητας μας δίνουν πολύτιμες πληροφορίες για το πώς σκέφτονται και πώς χρησιμοποιούν την σελίδα.
  4. Σύνοψη Αποτελεσμάτων: Ανάλυση των αποτελεσμάτων των παραπάνω δραστηριοτήτων και προτάσεις βελτίωσης και προτεραιοποίηση.
  5. Υλοποίηση: Εφαρμογή των προτάσεων βελτίωσης στην σελίδα.

Γιατί να εντάξετε σήμερα το CRO στις ενέργειες της επιχείρησής σας

  • Σας δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
  • Μειώνει το κόστος απόκτησης νέων πελατών.
  • Βοηθάει στην μεγιστοποίηση του κέρδους σας.
  • Γίνεστε πιο σημαντικός στους πελάτες & συνεργάτες σας.
  • Βελτιώνεται η συνολική εμπειρία του χρήστη, οδηγώντας σε υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης και διατήρησης πελατών.
  • Καλύτερη απόδοση επένδυσης σε διαφημιστικές ενέργειες.

Είστε έτοιμοι να κάνετε το επόμενο βήμα για την επιχείρησή σας;

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για μια δωρεάν συμβουλευτική και ανακαλύψτε πώς μπορείτε να επιτύχετε περισσότερες μετατροπές και μεγαλύτερα έσοδα!

Συχνές Ερωτήσεις για το CRO

Τι είναι το CRO;

Το CRO είναι οι ενέργειες digital marketing που γίνονται σε ένα online κατάστημα ή σε μία ιστοσελίδα προσέλκυσης πελατών με στόχο οι απλοί χρήστες να μετατραπούν σε πελάτες, δηλαδή να αυξηθούν οι επιθυμητές, για την επιχείρηση, μετατροπές (conversions). Ουσιαστικά, οι μετατροπές αυτές αναφέρονται στις ενέργειες που θέλει να πετύχει μία επιχείρηση. Ενδεικτικά κάποια παραδείγματα μετατροπών:

  • Αγορά προϊόντος
  • Εγγραφή σε Newsletter
  • Κλήση σε τηλεφωνικό κέντρο
  • Συμπλήρωση φόρμας επικοινωνίας
  • Κλήση σε δράση (π.χ. Κλικ σε κουμπί)

Πώς υπολογίζεται το Conversion Rate (Ποσοστό μετατροπής);

Conversion Rate = Συνολικός αριθμός μετατροπών / Συνολικός αριθμός επισκέψεων στην ιστοσελίδα x 100

Π.χ. Αν το online κατάστημα δέχεται 100 επισκέψεις την ημέρα και ολοκληρωθεί 1 παραγγελία, τότε το conversion rate είναι 1%.

Ποιοι είναι οι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν το CRO μιας ιστοσελίδας;

  • Ταχύτητα website: Ο εκτεταμένος χρόνος φόρτωσης όχι μόνο βλάπτει την εμπειρία του χρήστη, αλλά προκαλεί αυξημένα ποσοστά εγκατάλειψης. Η γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπου σας, επηρεάζει και την κατάταξη του στις μηχανές αναζήτησης και πλέον αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
  • UX/UI design: Ο τρόπος λειτουργίας, η δομή και η αισθητική του website.
  • Ποιότητα περιεχομένου: Το περιεχόμενο πρέπει να είναι χρήσιμο, ακριβές, αξιόπιστο και σχετικό με το κοινό για το οποίο προορίζεται. Είναι καλά ερευνημένο και παρέχει πραγματική αξία στους χρήστες.
  • Συνάφεια περιεχομένου: Οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας θα πρέπει να βρίσκουν περιεχόμενο που είναι συναφές με αυτό που ψάχνουν.
  • Ξεκάθαρα Calls-to-Action (CTAs, Προτροπή για Ενέργεια): Τα κουμπιά που είναι τοποθετημένα μέσα στο website με σκοπό να προτρέψουν τον επισκέπτη να πραγματοποιήσει μια επιθυμητή για εμάς ενέργεια πρέπει να είναι ευδιάκριτα, ξεκάθαρα, σαφή και πειστικά.

Τι σημαίνουν τα ακρωνύμια που σχετίζονται με το CRO;

  • Bounce Rate: Το ποσοστό των χρηστών που αποχωρούν από το site έχοντας δει μόνο μία σελίδα. Αν σε κάποιες σελίδες είναι υψηλότερο από τον μέσο όρο του site, σημαίνει ότι αυτή είναι μια σελίδα που ίσως έχει περιθώριο βελτίωσης.
  • Click-through Rate (CTR): Αποτελεί έναν από τους βασικούς δείκτες ποιότητας της καμπάνιας και υπολογίζεται διαιρώντας τα clicks προς τις εμφανίσεις που είχε μια διαφήμιση. Αναλύοντας το CTR των διαφημιστικών μας, μπορούμε να βρούμε ποια μηνύματα είναι πιο ελκυστικά για τους χρήστες μας και να τα χρησιμοποιήσουμε και στο site.
  • Pages Per Visit: Ο μέσος όρος σελίδων που προβλήθηκαν κατά μία επίσκεψη. Αυτός ο δείκτης μπορεί να μας δώσει πληροφορίες για το πόσο οι χρήστες "ψάχνουν" το site μας. Περισσότερο, δεν σημαίνει πάντα και καλύτερο.
  • Page Load Time: Πόσος χρόνος χρειάζεται ώστε το site να φορτώσει; Όσο γρηγορότερα, τόσο το καλύτερο. Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι ταχύτερο site σημαίνει υψηλότερο conversion rate.
  • Return On Ad SpendInvestment (ROAS): Ο δείκτης αυτός μας δείχνει το πόσο κερδίζουμε σε σχέση με αυτό που δαπανούμε σε διαφήμιση. Αν για παράδειγμα δαπανούμε 100 € για διαφήμιση και κερδίζουμε 125 ευρώ, τότε το ROI υπολογίζεται ως (125 - 100) / 100 = 25%. Η βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπής αυξάνει και το ROAS.
  • Cost Per Conversion: Ο συνδυασμός του κόστους ανά κλικ στις διαφημίσεις μας με το ποσοστό μετατροπής των επισκεπτών σε πελάτες βγάζει το τελικό κόστος ανά conversion ή κόστος πρόσκτησης νέου πελάτη.

Case Studies

Fiorissimo.gr

Μέσω των διαδικασιών CRO που ακολουθήσαμε, οδηγηθήκαμε σε επανασχεδιασμό του flow επιλογής προϊόντων με αποτέλεσμα αύξηση του Conversion Rate κατά 19,38% και αύξηση του τζίρου κατά 69,99%!

BoutiquePartyShop.gr

Μέσω των διαδικασιών CRO που ακολουθήσαμε εντοπίσαμε 92 προβλήματα, επιλύσαμε περίπου τα μισά από αυτά και πετύχαμε αύξηση του Conversion Rate κατά 30%, αύξηση του τζίρου κατά 37% και αύξηση παραγγελιών κατά 42%!

Επικοινωνήστε μαζί μας για να αυξήσουμε το ποσοστό μετατροπής και του δικού σας site!

Ρωτήστε μας. Απαντάμε άμεσα.

Απαντάμε σε όλες τις επικοινωνίες σε λιγότερο από 12 ώρες και τις περισσότερες φορές σε λιγότερο από 1 ώρα!

Επιλέξτε λόγο επικοινωνίας:
Επιλέξτε λόγο επικοινωνίας:
Ποιο είναι το ποσό που σκέφτεστε να διαθέσετε για την κατασκευή του site ή eshop σας;
Ποιο είναι το ποσό που σκέφτεστε να διαθέσετε για την κατασκευή του site ή eshop σας;
Ποιο είναι το μηνιαίο σας διαφημιστικό budget;
Ποιο είναι το μηνιαίο σας διαφημιστικό budget;
Ποια τοποθεσία σας βολεύει;
Ποια τοποθεσία σας βολεύει;
Επικοινωνώντας μαζί μας αποδέχεστε τους όρους χρήσης και ιδιωτικού απορρήτου της Netstudio και συμφωνείτε να λαμβάνετε ενημερωτικά email από τη Netstudio.