Σταματήστε τώρα το SEO αν δεν το κάνετε σωστά!

Προώθηση SEO

Η προώθηση της ιστοσελίδας σας με ενέργειες SEO μπορεί να είναι η χειρότερη απόφαση που έχετε πάρει αν δεν γίνει σωστά. Σε αυτό το άρθρο θα μελετήσουμε ένα πραγματικό project και θα αναλύσουμε τις βασικές ενέργειες που πρέπει να γίνουν από το ξεκίνημα για να αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας.

Κάθε χρόνο τουλάχιστον 200+ υποψήφιοι πελάτες καλούν στη Netstudio για να αναλάβουμε την προώθηση της ιστοσελίδας τους με SEO.

Στην ερώτηση “Γιατί θέλετε να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας με ενέργειες SEO;” οι βασικοί παράγοντες είναι οι παρακάτω:

  • Τρέχουν ήδη ενέργειες με άλλη ομάδα και δεν είναι ευχαριστημένοι.
  • Θέλουν να προσθέσουν ένα επιπλέον κανάλι προώθησης.
  • Θέλουν να μειώσουν το budget του Google Ads.
  • Θέλουν να σταματήσουν το Google Ads.
  • Απαγορεύεται από τους κανονισμούς της Google και των Social Media η προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους, οπότε είναι μονόδρομος το SEO.

Το μεγαλύτερο μέρος των lead που επικοινωνούν για υπηρεσίες SEO δεν είναι “εκπαιδευμένοι”. Δεν γνωρίζουν δηλαδή τις ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιηθούν μέχρι να έρθει το αποτέλεσμα και τον μέσο χρόνο που χρειάζεται για τις πρώτες ενδείξεις αποτελεσματικότητας.

Έχουν ακούσει ότι το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο. Όμως, αυτό δεν γίνεται!

Η Google μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να κάνει αλλαγές στον αλγόριθμό της και να επηρεάσει την κατάταξη, ακόμα και σε keyword που εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις της 1ης σελίδας. Και να μην ξεχνάμε, η κάθε σελίδα οργανικών αποτελεσμάτων έχει συγκεκριμένο αριθμό θέσεων, οπότε, όταν ο ανταγωνισμός κινείται πιο επιθετικά από εσάς, υπάρχουν αλλαγές στις κατατάξεις.

Όλα ξεκινάνε από την ανάλυση SEO της ιστοσελίδας (case study)

Ας δούμε τη σημασία της στρατηγικής SEO μέσα από τα στοιχεία ενός πραγματικού project.

Πρόσφατα επικοινώνησε μαζί μας ο σύμβουλος πληροφορικής ενός δερματολογικού ιατρείου, το οποίο είναι από τα δυνατά του χώρου. Έτρεχαν ενέργειες SEO αλλά το αποτέλεσμα τους προβλημάτιζε. Η πρότασή μας ήταν να κάνουμε ανάλυση της ιστοσελίδας και έλεγχο των backlinks που έχουν δημιουργηθεί.

Ξεκινήσαμε την ανάλυση με την έρευνα των λέξεων-κλειδιών, βάσει των υπηρεσιών που θέλουν να προωθήσουν. Από την έρευνα των λέξεων-κλειδιών, εντοπίσαμε ευκαιρίες που ήταν ανεκμετάλλευτες. Για κάθε λέξη που συμφωνήσαμε να εστιάσουμε, εντοπίσαμε τη θέση που εμφανίζεται η ιστοσελίδα στα αποτελέσματα, ώστε να γνωρίζουμε το σημείο που βρίσκεται πριν ξεκινήσουν οι βελτιώσεις.

Αποτελέσματα ανάλυσης

  • Local SEO: Ο γεωγραφικός προσδιορισμός υπήρχε μόνο στη σελίδα της επικοινωνίας. Οπότε, η ιστοσελίδα ανταγωνιζόταν στα αποτελέσματα όλους τους δερματολόγους, ενώ το “Δερματολόγος Αθήνα” με 1.600 αναζητήσεις κάθε μήνα δεν είχε αξιοποιηθεί καθόλου.
  • Duplicate Meta: Το 25% των σελίδων είχε διπλότυπο περιεχόμενο στους Meta τίτλους και στις Μετα περιγραφές. Αν και δεν είναι παραδοσιακός παράγοντας SEO, βοηθάει στο να κερδίσει η ιστοσελίδα το click σε σχέση με τους ανταγωνιστές.
  • Content is the King: Αν και είχε εξαιρετικά κείμενα, ήταν σα να απέφευγε να χρησιμοποιήσει τους όρους που αναζητούν οι χρήστες. Δεν υπήρχαν κεφαλίδες και το περιεχόμενο ήταν δύσκολο να διαβαστεί. Οπότε, το περιεχόμενο δεν ήταν ούτε φιλικό στις μηχανές αναζήτησης, ούτε πωλησιακό για να προσελκύσει τον χρήστη για να γίνει υποψήφιος πελάτης.

Τα περισσότερα websites μπορεί να αντιμετωπίζουν τα παρακάτω Technical SEO προβλήματα, οπότε τα παρακάτω είναι βασικά στοιχεία της ανάλυσης:

  • Αργός Χρόνος Φόρτωσης: Ο αργός server φιλοξενίας σε συνδυασμό με τα μεγάλα αρχεία εικόνας καθυστερούσαν τη φόρτωση της ιστοσελίδας. Λόγω της ταχύτητας φόρτωσης, το 84% των χρηστών έφευγαν από το site χωρίς να να επισκεφθούν δεύτερη σελίδα και χωρίς να επικοινωνήσουν για ραντεβού.
  • Noindex: Οι αξιολογήσεις των πελατών ήταν σε noindex. Δηλαδή, η ιστοσελίδα έλεγε στην Google να μην ευρετηριάζει τις αξιολογήσεις, μία από τις σημαντικότερες σελίδες που δίνουν ώθηση ακόμα και σε όρους που δεν μπορείς να συμπεριλάβεις στα κείμενα, όπως π.χ. ο καλύτερος δερματολόγος.
  • Έλλειψη Structured Data: Ανεπαρκής χρήση structured data (schema markup) για τη βελτίωση της εμφάνισης της σελίδας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
  • Ελλείψεις στην Ασφάλεια: Το πιστοποιητικό SSL (HTTPS), είναι απαραίτητο για την αξιοπιστία και το SEO της ιστοσελίδας. Η ελλιπής προστασία από spam και κακόβουλες επιθέσεις, μπορούσαν να οδηγήσουν σε παραβίαση της ασφάλειας.
  • Έλεγχος backlink: Από τον έλεγχο των backlink ανακαλύψαμε 2.508 συνδέσμους, στην πλειοψηφία τους με dummy τίτλους και περιγραφές που απλά περιλαμβάνουν τις σχετικές λέξεις. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: “ξεκλείδωμα Ανάγκες Μονοπώλιο βιταμινεσ δερματολόγος φυλή Αλληλεπιδρώ συν”.

Προχωρήσαμε με την επιδιόρθωση των προβλημάτων που εντοπίσαμε από την έρευνα. Η στόχευση αφορούσε 86 λέξεις κλειδιά. Για 59 λέξεις η ιστοσελίδα δεν εμφανιζόταν στα αποτελέσματα.

Ενώ σταμάτησαν όλες τις ενέργειες SEO, μόνο από τις βελτιώσεις που έγιναν, η ιστοσελίδα έχει ευρετηριαστεί και έχει βελτιωθεί οι κατάταξη για 68 keyword, τα οποία εμφανίζονται πριν την 90η θέση των αποτελεσμάτων. Οι 14 λέξεις βρίσκονται ήδη στην 1η σελίδα της Google.

Ακόμα και τις πιο αποτελεσματικές ενέργειες SEO να έτρεχε, χωρίς τις βελτιστοποιήσεις που υλοποιήσαμε, δεν θα μπορούσε να καταφέρει να βγει μπροστά.

Η προώθηση της ιστοσελίδας σας με ενέργειες SEO μπορεί να σας φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα, αρκεί να γίνεται με τη σωστή στρατηγική. Χωρίς την αναγκαία ανάλυση και τις απαραίτητες βελτιστοποιήσεις, ακόμα και οι πιο εντατικές ενέργειες μπορεί να αποτύχουν.

Θυμηθείτε, το SEO δεν είναι μαγικό ραβδί απαιτεί στρατηγική, τεχνική ακρίβεια και συνεχή παρακολούθηση. Ξεκινήστε με τη σωστή βάση και δώστε στην ιστοσελίδα σας τις προϋποθέσεις να ανέβει στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Στην περίπτωση που θέλετε να συνεργαστείτε με τη Netstudio, μπορείτε να με καλέσετε στο 2108004447 εσ.92 ή να κλείσετε online meeting μαζί μου μέσω Calendly.

Βρήκατε χρήσιμο το άρθρο μου; Γράψτε μου την άποψή σας στα σχόλια!

Δημήτρης

Γράφει ο Δημήτρης

Digital Strategist

Δημοσιεύθηκε την 10.09.2024

Σχολιάστε το άρθρο

Συμβουλές digital marketing από το blog μας

preview του βίντεο Unboxing Regalinas

Website Unboxing Regalinas

Δείτε πώς ανακατασκευάσαμε το ηλεκτρονικό κατάστημα μόδας Regalinas.gr και τι αποτέλεσμα έφερε αυτή η ανακατασκευή.

Δείτε το video
preview του βίντεο του βίντεο με την Εύη Λούλη

Η Εύη Λούλη μιλάει για τη Netstudio

Η Εύη Λούλη, υπεύθυνη Marketing του Ομίλου Λούλη, μιλάει για τη συνεργασία του Ομίλου Λούλη με τη Netstudio.

Δείτε το video
preview του βίντεο με τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Δείτε ποια είναι τα πρώτα σημεία που κοιτάω ΚΑΘΩΣ μιλάω στο τηλέφωνο με υποψήφιους πελάτες που μου ζητούν να προτείνω βελτιώσεις στο site τους.

Δείτε το video
preview του video του GS Diamonds

GS Diamonds Website Unboxing (με υπότιτλους)

Δείτε στο video πώς φτιάξαμε ένα από τα πιο πολύπλοκα και εντυπωσιακά μας project. Το GS Diamonds, το eshop του μεγαλύτερου εμπόρου διαμαντιών στην Αυστραλία.

Δείτε το video
preview του video με τον Αποστόλη του White Goods

Σκέψεις & ανησυχίες ενός νέου για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Δείτε στο video απόσπασμα από εσωτερική συζήτηση προόδου, 7 μήνες μετά τη δημοσίευση του καινούριου site του White Goods.

Δείτε το video
preview του βιντεο πως να μετρήσετε την ταχύτητα του site σας

Πώς να μετρήσετε την ταχύτητα του site σας

Μετρήστε και βελτιστοποιήσετε την ταχύτητα φορτώματος του site σας ή του e-shop σας.

Δείτε το video
preview του βιντεο τι είναι το usability testing

Εισαγωγή στο Usability Testing και στο Userfeel με τη Netstudio

Τι είναι το usability testing και πώς μπορεί η Netstudio να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε το site σας, το eshop σας ή την εφαρμογή σας.

Δείτε το video
preview του βιντεο Website Unboxing Forel.gr

"Από την πρώτη στιγμή καταλάβαμε ότι θα τα πάμε καλά. Και τελικά είχαμε δίκιο. Τα πήγαμε πολύ καλά."

Δείτε πώς φτιάξαμε το e-shop μόδας Forel.gr και πώς σχολιάζει τη συνεργασία ο Μάκης Χατζούλας.

Δείτε το video