Το eshop των My market ενοποιήθηκε με το κεντρικό τους site και πλέον τρέχουν ως ένα πάνω στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Netstudio.
Η μετάβαση από το Drupal 8 κρίθηκε απαραίτητη, καθώς οι ανάγκες του eshop είχαν αυξηθεί, με τη μετάβαση να ολοκληρώνεται σε 2 φάσεις. Πρώτα έγινε η ανακατασκευή του eshop στην custom πλατφόρμα της Netstudio και μετά από μερικούς μήνες έγινε και η ενοποίηση με το κεντρικό site.
Πλέον το mymarket.gr πετυχαίνει πολύ χαμηλότερους χρόνους απόκρισης (ειδικά για τους συνδεδεμένους χρήστες), αλλά και υψηλότερη βαθμολογία στο Page Speed Insights, κάτι που αποτυπώθηκε και στα conversion rate του site.
Επίσης, χρησιμοποιεί τη νέα έκδοση των φίλτρων και έξυπνης αναζήτησης FindasticTM που περιέχει και τη λειτουργία "Rules". Τα Rules επιτρέπουν την πώληση χώρου στα αποτελέσμα της αναζήτησης, αλλά και στις κατηγορίες των προϊόντων στους προμηθευτές. Οι διαχειριστές του eshop απλώς επιλέγουν ποια προϊόντα ή μάρκες θα προωθήσουν σε συγκριμένες αναζητήσεις, φίλτρα ή κατηγορίες, καθώς και για το χρονικό διάστημα που επιθυμούν.
Το έργο ήταν αρκετά πολύπλοκο, καθώς έπρεπε να υλοποιηθούν μηχανισμοί που να καλύπτουν το σύνολο των προσφορών του super market. Πατήσαμε πάνω στο Netstudio Promotions, το οποίο επεκτείναμε με επιπλέον κανόνες προώθησης.
Όσον αφορά τη διαχείριση των 50+ hub εξυπηρέτησης πελατών, έπρεπε για κάθε ένα από αυτά να παρακολουθούμε διαφορετικό στοκ, διαθεσιμότητα και τιμολογιακή πολιτική προϊόντος με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πάνω από 2 εκατομμύρια εγγραφές στη βάση δεδομένων. Αυτός ήταν άλλος ένας λόγος που έπρεπε να φύγουμε από το Drupal και να μεταφερθούμε στην custom πλατφόρμα μας.
Τέλος, δεκάδες άλλοι μηχανισμοί έπρεπε να φτιαχτούν για να καλύψουμε τις ανάγκες του site όπως:
- διαγωνισμοί,
- δειγματοδιανομή,
- κανόνες εμφάνισης επιλογών παραλαβής ανάλογα με την τοποθεσία του πελάτη,
- time slot παραλαβής,
- λίστες αγορών,
- αξιολογήσεις προϊόντων,
- χρονοπρογραμματισμός εμφάνισης banner,
- δυνατότητα τροποποίησης ή ακύρωσης της παραγγελίας μετά την καταχώρισή της κατευθείαν από τον χρήστη και αυτόματη ενημέρωση του καταστήματος,
Επιπλέον, η νέα πλατφόρμα προσθέτει ευκολότερη διαχείριση, ταχύτερη ανάπτυξη νέων μηχανισμών, αλλά και υψηλότερη ασφάλεια, κάτι πολύ σημαντικό για μεγάλες εταιρείες όπως τα My market.
Η μετάβαση στη νέα πλατφόρμα έγινε χωρίς να επηρεαστούν οι χρήστες, καθώς διατηρήσαμε το username και password τους, αλλά και το ιστορικό παραγγελιών τους, τις λίστες αγορών τους, τις αξιολογήσεις που είχαν αφήσει στα προϊόντα και τις διευθύνσεις τους.
Το έργο ολοκληρώθηκε εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος, με την ομάδα των My market να είναι απόλυτα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα.
Μπορείτε να επισκεφθείτε το νέο site εδώ.